You're everything I thought you never were, and nothing like I thought you could've been

Nu är jag arg, jättearg.
Imorgon blir det ingen hårförlängning för att hennes grossist inte hade håret hemma..
Synd att man ska ha en sån "ovanlig" hårfärg haha..

Ska nog göra det hos en annan på söndag istället som det ser ut nu. Får hoppas på det annars blir jag galen :/ Nu har jag ju bestämt mig för detta, och jag är sån som blir sur om det inte blir så som jag hade tänkt. Direkt.
Jag hade helst velat göra det igår! Får jag en idé i huvudet så ska det ske direkt.

Hur kan här vara så himla kallt i min lägenhet? Här är jättekallt utan att jag ens har öppet någonstans. Jag har gåshud och fryser..

Nu ska jag mata mammas lilla prinsessa, sen ska jag nog göra köttfärssås ;D
Wallander kväll ikväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0