Tillbaka..

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen, efter att ha läst igenom alla mina tidigare inlägg här. Hade ingen aning om att dom gamla inläggen fanns kvar, eller att bloggen ens fans kvar! Så jag tänker inte ta bort mina gamla inlägg.. Sist jag slutade blogga hade vi precis flyttat till Jakriborg.

Vi bodde inte där alls länge, ca ett halvår. Därefter skaffade vi vår lilla vovve Douglas, och beslöt oss för att flytta in till Lund igen, och så är det nu :)

Som dom flesta redan vet har jag även blivit mamma, till världens sötaste lilla prinsessa, som nu är hela 3 månader gammal! Har fått många frågor om jag inte kan skriva en förlossningsberättelse, och visst kan jag det, snart.. :)

Lillan ligger här ute och sover, med nappen i munnen och inga kläder alls. Ligger bara på en madrass och hon stormtrivs! Snart hade jag tänkt att duscha Douglas här i trädgården , får se vad han tycker om det förslaget haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0