idoloveyou .

Alltså, vilken tur att det inte regnar eller så! Tur att det varit så mycket sol på sista tiden så man har hunnit få en fin bränna. Skönt att man kan ta långpromenader med douglas och lillan, haha.. Not!

Jag åt kebabsallad med räkor innan, nomnom :) Det finns ju inget godare faktiskt. Nu är jag mätt och trött! Ska snart tvätta mitt nya hår för första gången :/ Läskigt. Får först se till så att min lilla pluppa sover hårt så hon inte vaknar.
Sen ska jag köpa massa grejer till mitt hår =) Fleeera olika produkter, älskar sånt! Sen bara smeta in det med grejer haha. Hårförlängningen är dock kass ;P Än så länge. Får väl se till att akutfixa det någon dag. Jag hade gjort det mycket bättre själv, synd att man inte kan göra på sig själv bara ;P
Skitnöjd med färgen på mitt hår nu. Jag måste lova mig själv att inte färga det på ett tag nu, förutom om det tappar för ymcket färg!

Det kliar dock att sova med fläta varje natt, det hade jag glömt, och det gör ont att ligga på fästena ;P Pluttan ääälskar mitt nya hår! Hon attackerar det flera gånger dagligen =) Får till ett sånt glädjetjut sen attackerar hon det och ska äta upp det, haha,, min lilla toka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0