Hej hej och hemskt mycket hej!

Igår åt jag planka för första gången i mitt liv, haha. Har sagt så himla länge nu att jag ska prova det någon gång, det ser så gott ut. Men jag blev lite besviken. Jag gillar inte mos, och det mesta på en planka består just av mos. Nästa gång väljer jag nog något annat ;P

Idag har jag varit duktig och städat som bara den :) Dammsugit, torkat golven, dammat, putsat speglar osv, tvättat tre maskiner tvätt med kläder, duschdrapperi och mattor, skurat badrummet och köket, Och så har jag äntligen lyckats skrubba av dom fula etiketterna som sitter på vissa ljus. Dom stora ljusen man köper på ikea, dom har sån ful etikett som sitter runt hela ljuset! Nu är dom äntligenn borta ialalfall.

Jag kan knappt gå för jag har så ont i min "tå", eller i tå fästet.. Vad kallar man det? Det har varit så ett bra tag, blir värre ibland och bättre ibland. Men nu kan jag knappt gå, klickar till och gör ont och bränner, Får väl rönta den.. Har faktiskt lyckats få fakturer i foten förr, vet inte hur det gick till bara. Men det försvann av sig själv :)


Kommentarer
Postat av: M

Tjena!

Du hade skrivit till mig på en annan sida såg jag för ett par veckor sedan, men jag kunde ej svara tillbaks, behöver ej nämna sidan här just nu! ;)

Men såg att du hade blogg, tror det är samma person iaf!



Om du vill så kan du ge ut din MSN här så berättar jag mer vem jag är! gör som du vill. Jag kollar bloggen senare ikväll om du svarat.! :) ses kanske!

2011-07-18 @ 16:28:36
Postat av: M

Tjena!

Du hade skrivit till mig på en annan sida såg jag för ett par veckor sedan, men jag kunde ej svara tillbaks, behöver ej nämna sidan här just nu! ;)

Men såg att du hade blogg, tror det är samma person iaf!



Om du vill så kan du ge ut din MSN här så berättar jag mer vem jag är! gör som du vill. Jag kollar bloggen senare ikväll om du svarat.! :) ses kanske.!

2011-07-18 @ 16:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0