Söndag

Söndag igen!?
Måste dessa dagarna finnas alls?

Menmen, rätt bra dag faktiskt. Var först på nova, köpte min första bh nu sen efter operationen, väldigt spännande. Så nu har jag EN bh, haha sjukt. Får inhandla fler när jag får pengar Egentligen får jag inte lov att ha bh nu, men någon gång ibland kan inte skada. Ska till sjukhuset på onsdag, får se vad dom säger där då.

I fredes var jag med Sofia, och igår var vi även med Sadde och Sofia igen :) Förberedde lite för hennes resa till sälen (hon åkte idag) och lite annat.

På dagen igår var vi även och shoppa ett antal timmar, både på center syd och nova!

Köpte ju nya kläder till mitt nya jobb. Dress coden, remember?

Blev en svart kavaj, en sån som jag ville ha, som är lite längre där framme.. Som man kan vika upp i armarna så är där annat typ inuti ;P Sen blev det en väst, tror det är lite rutig/grå typ. Passar till det mesta iallafall. Köpte en vit långarmad tröja till den, som är lia längre.

Sen ett par mörka jeanslegging (självklart med fickor där bak!), en svart klänning med rosett vid brösten typ. Och en lång vit mysig kofta, en annan kofta/bolero som är grå.. Och en scafs..

Jag har säkert glömt något.

Hittade ett par skitfina skor på sko punkten också, ska köpa dom sen :) Och några andra. "Tag 3 betala för 2", mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0