Nytt jobb?

Det vet jag inte än!
Men får reda på det "inom 24 timmar", om man nu ska tro på det?
Hör han inte av sig imorgon innan 12, tror jag inte jag fått det.

Hursomhelst, arbetsintervjun gick väl hyffsat? Det var mer ett informationsmöte.. Och så fick man en blankett man skulle fylla i. Thats it. Var där ändå ca en och en halv timme.

Jag vet typ fortfarande inte riktigt 100 % , men jag fattar mer nu än innan. Jag antar att man inte ska förstå till 100 % nu heller..

Det verkar bra! RIKTIGT bra. Befodran hela tiden ? Och jag befodras direkt? Till face to face affärer. Skitkul!
Man måste dessutom ha speciella "dress code" på jobbet också. Hur kul är inte det?!
Älskar sånt.

Pråpert klädd. Typ finklädd? Killarna gick i skojorta, kostym och slips. Fräckt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0