Mycket som ska göras.

Det är så fruktansvärt jobbigt och frustrerande att vara pank.

Jag hade velat bygga på mina naglar nu egentligen. Nu har dom hyffsad längd för det, och jag vet själv om att om jag inte bygger på dom så kommer jag strax att bita ner dom igen. Tyvärr är jag sån!

Sen måste måste måste jag verkligen klippa mig. Det är typ jätte prioriterat? Mitt hår är så slitet i vissa toppar så att korta små hårstån ramlar av? Okej, det syns inte speciellt för jag behandlar det bra. Alltid efter jag duschat tar jag i sunsilk, sån.. Vad heter det? Sån mjukgörningskräm för håret, och den är så super bra!

Jag vill göra hårförläning också.. Men det ska jag fan ha innan jul iallafall :)

Ny jacka och mascara är ett måste. Min mascara är HELT slut..

Meen men :)

Idag ska vi på hockey som sagt, ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning.
Imorgon ska vi nog vara med Sofia och Sadde.
På söndag ska jag till min Liam! :)

Hoppas denna helgen går snabbt så det blir måndag snart. Längtar som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0