Morgonpigg!

Godmorgon. Klockan är snart 7, men jag vaknade för mer än en timme sen!
Idag är jag faktiskt pigg. Inte alls sådär trött och trög som jag brukar va på morgonen.

Som vanligt när jag bloggar på morgonen, så tar jag mascara. Upptäckte dock att alla mina mascaror snart är slut. 2 av dom kan man säga är slut, en är nästan slut och den ena håller väll sig ett par dagar till. Men jag har inga pengar att köpa nya mascaror. Så jag får leva på detta ett tag till helt enkelt.
Trotts allt har jag haft dessa mascarorna överlänge! Senaste mascaran köpte jag i maj.

Jag börjar bli lite sparsam antar jag?

Dessutom har jag en bra hårdag idag, av mig själv! Utan att ha plattat det alltså. Måste ha gjort något bra med fönen innan kanske? Men dum som jag är så kommer jag garanterat platta det ändå innan jag åker hemifrån.

Nu har jag helt plötsligt väääldigt bråttom! Bara tagit mascara, måste klä på mig, platta håret, sminka mig, osv. På 10 min!

Lycka till mig själv (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0