Marina = Tönt

Har funderat över det hära med tatueringen faktiskt lite..
Rosetten i nacken..
Jag vill egentligen ha en annan bild jag hittat, tro hopp & kärlek symbolen och en rosett, men den hade blivigt för svår för han att göra.

Och jag är ju så trogen mot Dekan, eftersom han gjort ALLA mina.
Får tänka på det lite, annars kanske jag och Pernilla ska göra det hos hennes bror på fredag. Han tar typ 100-200 kronor för den rosetten ;P . Men han är nog inte sådära jätteduktig.

Lite beslutsångest!

Dagen idag var förövrigt hyffsad. Blev irriterad på jobbet pga av en surkärring, men sålde även också. Det går väl framåt? Imorgon måste jag sälja två annars får jag spader!
Men som sagt arbetsintervju på onsdag, vilket jag ser fram emot! Inte bra att vänta så länge på att något ska hända, nu helst plötsligt har jag jätte höga förväntningar på detta. Måste nog tänka om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0