Kallt kaffe

Ush ja, sitter här och dricker kallt kaffe :/

Det känns som om jag börjar få lite smått panik nu?
Känns som jag sitter hemma och skolkar från skolan eller något? Det känns riktigt skumt! Jag borde ju vara på jobbet nu, på telespärr. Men det är jag inte.

Ska inte vara på det nya jobbet förrän 3, ska ha lite möte och grejer. Det blir säkert bra. Får ta på mig något fint, så det blir ett bra "första intryck".

Jävligt tur att jag är "ledig" idag måste jag säga. Har ju en del samtal att ringa, bland annat om lägenhet.

Hittade en jättefin lägenhet på blocket (första hand) , I Jakriborg som ligger vid hjärup. Det var en sån riktig lyxlägenhet, en 3a. Så kostade den 7500 i hyra, lite mer kanske.
Men igår beslöt vi oss på att göra en intresse anmälan på den, och jag var så sjukt intresserad.
Men såklart så var den borta!

Då blev ma inte lite besviken?

Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0