Hejdå Telespärr!

Gick till jobbet imorse, en helt vanlig fredag.
Nästan, visserligen fick vi reda på igår att min bästa chef Tomas skulle sluta idag, vilket gjorde mig jävligt besviken faktiskt. Han är fan den bästa chefen man ska ha. Så glad, possitiv och rolig. Precis som en chef ska vara!
Självklart blev jag ju besviken som fan. Så jag berättade lite löst för honom om min "jobb erbjudanden"..

Men min mobil ringde på förmiddagen, då var det från jobbet som jag var på intervju på i onsdes :P Som ville gratulera till mitt nya jobb, som fast anställd :O . Blev jag förvånad eller?
Så jag börjar på måndag på mitt nya jobb.

Efter det gick jag in och berättade för Tomas, sedan den "nya chefen".

Det var ju avslutning idag för Tomas. Och vi hade planerat en lite annorlunda dag. Vi skulle vara fint uppklädda, osv. Sen beställde vi alla pizza till kontoret och drack vin på jobbet.
hur kul är inte det liksom? haha!

Tragisk dag att sluta när stämningen var på topp, men kan ju inte missa det andra jobberbjudandet. Jag är ung och måste prova mig fram!

Kommer verkligen att sakna alla på telespärr!
Speciellt vissa personer.



Välkommen till telespärr, pizza time!






Vår jobbplats!



Stornalle! =)



Jag kanske ångrar mig? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0