Grow up...

Godmorgon.

Inatt har jag tillochmed drömt om jobbet.
Drömde att jag och en annan från jobbet var på väg hem från jobbet, men så mötte vi fristående konkerrenter. Ungefär som Telespärr då.. Vi blev jättearga, och slog dom. Sen blev det ett stort slagsmål, efter det kom chefen och stoppa det, körde mig och den andra från jobbet till polisen.

Haha, rätt kul dröm ändå.

Nu sitter jag här och dricker mitt morgonkaffe och tar mascara, (det gör jag alltid först, eftersom det fortfarande tar längst tid).

Nej, har inte mer tid till detta. Ska sticka om en halvtimme, och jag är inte ens klar med mascaran än. Och jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0