Flyttning och slappning!

Helgen har gått. Och idag är det söndag, min absoluta hat-dag. Det finns inget vettigt man kan göra. Det ända man kan göra är att sticka till nova, OM man hade haft pengar, vilket jag inte har!


I fredes blev iallafall en helt lugn dag! Var hemma, gjorde typ inte någonting om jag minns iallafall. Höll på att somna i soffan flera gånger, somnade tidigt.

Igår så hjälpte vi min Sofia att flytta! Hon har numera flyttat hemifrån (avundsjuk!).
Det gick snabbt och lätt. Vi hade med oss skåpbilen och Mats släp, så allt gick faktiskt bara på ett lass. Det regnade lite såklart, självklart när vi packade in och ut.
Men hennes lägenhet är fruktansvärt fin och bra planlösning, stor också!
Har en känsla av att jag kommer vara där ofta och hälsa på hehe ;)

Idag har bara varit en tråkdag. Där man inte kan göra någoting som sagt.
Jag har kolat på arbetsförmedlingen, och bläddrat igenom alla 63(!) sidor med jobb. Men det finns fan inget? Man ska bara ha erfarenhet och utbildning till allt. Sökt lite jobb iallafall, men kommer såklart inte få napp.

Önskar bara att man hade ett jobb, ett riktigt jobb. Att gå till varje dag, och gilla det man gör. Jag är inte ens kräsen, jag tar nästan vad fan som helst? Det är sjukt!
Man måste verkligen ha kontakter för allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0