:/

Ja.. Angående det hära med "det nya jobbet", så måste jag säga att jag är sjukt besviken och allmänt sur på det.
Det var inte ALLS som dom sa. Visst, det lät skitbra tills imorse.

NEVER att jag gör det dära skitjobbet. Man fattar inget..

Jag orkar inte förklara allt, men till en början med ringde dom mig i fredes och sa att jag skulle komma in på måndag och skriva på mina anställningspapper, fast anställd. Och sedan började det (ingen prov vecka osv), (DÄRFÖR JAG SA UPP MIG PÅ TELESPÄRR). Men allvar? Anställningspapper, vet dom ens vad det är? tydligen inte! Och "prov vecka" är ju för fan i 2 veckor.

VISST, jag kan tjäna pengar om man säljer. Men iom att jag går med en ledare, så är det inte jag som säljer, utan HAN. Så då blir det automatiskt att man jobbar gratis i två veckor.

Hittils har allt varit bullshit!
Jag stack vid 2 idag. Men dom vill så gäääääärna att jag ska komma dit imorgon och gå med sveriges bästa säljare. Jag funderar fortfarande skarpt på om jag bara ska skita i att komma, eller om jag ska dit imorgon och göra skit för dom?
Hmhmhm, tåls att fundera på!

Eller så är jag en pussy och går dit imorgon och försöker?

Wellwell. Sökt en del jobb och kontakt gamla jobb erbjudande. Ett som jag verkligen vill ha :)
Vi får se!

Även så har jag sökt en ny lägenhet idag igen. På Jakriborg :D
Inte den däa dyra 3an för typ 9000 i månaden, utan en stor 2a på 70 kv istället, för typ 6600 i hyra?
Skitbra! Hoppas vi får den :)

Flyttar första december såfall. Mysigt!


Jag och mamma har precis suttit och sorterat en massa bebis kläder :) Fyfan vad jag älskar bebiskläder asså! Ååååååh :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Ohlsson

Kollade också omkring där på den sidan angående lägenheter, den 2:an ni har ansökt om, är det den med pentry? Jag hade aldrig klarat mig med ett pentry bara, hade velat ha riktigt kök ist. Iaf om man ska betala så mycket i hyra =)

2009-09-24 @ 09:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0