:)

Riktigt dryg dag på jobbet idag, utan tvekan den drygaste hittilis!
Kan bero på att jag börjat bli trött på det, pga av jag vet ju vad som händer imorgon?

För det har ni väl inte missat? :)
Ny arbetsintervju! Wiiiiho vad jag ser fram emot det.

Fick en "bekräftelse" idag på sms, mitt på jobbet? Haha. Jag skrattade. Har aldrig varit med om att man bekräftar en arbetsintervju på sms? Var tvungen att svara också, tur att jag hade en liten krona kvar så jag kunde skicka iväg det. Jag glömmer ju inte en arbetsintervju.

Fy vad jag är spänd, förväntansfull!
Måste kolla upp extra adress och sånt idag, och att hitta dit imorgon? Jag och Malmö går helt eneklt inte ihop.


Mamma och Mats är och hämtar beställ-mat nu. Jag älskar det! Kebabsallad, det är så fruktansvärt gott :)
Tycker nästan det är godare än pizza iallafall? Ja det är det nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0