Det går bra nu!

Ja, det måste jag verkligen säga!

För två veckor sen var jag så fruktansvärt rastlös, arg, ledsen, besviken, och allt möjligt. Tills jag började på detta jobbet på Telespärr. Och nu har det gått 2 veckor, allt är så mycket bättre!

Jag trivs på mitt jobb, framförallt med chefen och mina arbetskompisar.
Dessutom har det öppnat nya dörrar för mig, jag kan få vilket jobb som helst inom detta nu i princip.

När jag kom hem idag öppnade jag min mejl. Ska på arbetsintervju på onsdag (i Malmö). Som säljledare, hur collt är inte det? Och DESSUTOM internationella resor, men även nationella! Det låter så sjukt spännande.
Får se vad det har att erbjuda på måndag. Nu är man helt plötsligt eftertraktad, väldigt kul!

Det känns inte längre som om det är något problem med jobb. Jag sökte bara lite jobb hit och dit igår, som jag tyckte lät roliga. Som det kan gå! =)

MEN, det jobbet måste erbjuda bättre lön för att jag ska sluta på telespärr. Jag trivs dock rätt bra där ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0