Daaaaaay 3!

Mitt tåg var försent imorse, 25 minuter. Hur drygt är inte det?
Jag kom i tid ändå, jävligt skillat.

"Normal" dag på jobbet. Många förhoppningar.. Men inget händer. Så trött på detta skitet nu. Kommer varker bli sur, arg eller det minsta besviken om jag inte får någon anställning. Kommer att kännas lite som en befrielse, men om jag blir erbjuden så vet jag att jag inte kommer kunna säga nej, det känns för dåligt.

Efter jobbet träffade jag min älskade Rebecca direkt i Malmö ! :)
Vi fikade, åt, och kollade runder lite som vanligt. Väldigt trevlig dag, och tack för allt =)
(Eftersom jag vet att du läser, HA!)

Funderar även på att färga håret mörkt, eller nej. Inte funderar, det ska bli av helt enkelt. Är så fruktansvärt trött på denna hårfärgen. Tänkte först köra på ljusbrun, men jag orkar inte det. För det kommer dröja högst 2 veckor innan jag färgar över det igen, så jag väljer en mörkare brun istället. Försöka hitta i den färgen som jag har hemma (hårförläning) och sedan sätta i det, så kommer det nog bli jättebra..

Nej, nu ska jag strax krypa ner i min bamse säng och sova! Man går ju trotts allt upp halv 6 på morgnarna, så mycket mer än såhär orkar man inte.

Godnatt(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0