Blondin vs brunett!



Tog en bild på Victoria, för att jag tycker att hon är så otroligt snygg i håret! Är hon inte det?
Hon passar så fruktansvärt i alla hennes olika frisyrer hon haft iallafall. Hur lyckas hon?

Som jag skrev igår (?) eller när det var, så skrev jag att jag ville nog sattsa på att bli mörk igen! Men jag har ju länge velat vara ljusbrun egentligen.. Men grejen är, att jag skiter nästan i vad jag har för hårfärg, sålänge jag kan ha hårförläning. Och den bruna nyansen hårförläning jag har hemma, är riktigt snygg! Men mörk.
Men det är höst, då är det extra snyggt att vara mörk i håret.

Sattsa på mörkt hår?
Det är snyggt, och passar till allt!
Framhäver ansiktet mycket mer. Speciellt ögonen, och kindbenen.
Man behöver inte sminka sig lika mycket för att bli sådära "snygg". Hårfärgen gör mycket mer än vad man tror!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0