10 sanningar om mig:

 Jag är en riktig mammagris, kommer aldrig klara mig utan henne när jag flyttar.

Är extremt petig med mina ögonfransar. Bara att ta mascara kan ibland ta en halvtimme, om jag har otur.

Jag har, har alltid haft, kommer alltid att ha extrema komplex över min kropp.

När jag har råd, ska jag göra fler plastikoperationer.

Jag gråter nästan alltid när någon på tv gråter, oavsett om dom gråter av lycka eller för att dom är ledsna.

Jag har alltid för höga krav på mig själv, vilket gör att jag alltid blir besviken och missnöjd.

Jag är värdelös på datorer.

Jag har en knäskada från en bilolycka, vilket gör att mina muskler på benen är olika stora, och det SYNS.

Ibland pratar jag i sömnen.

Jag har extrem beslutsångest om allt, framförallt "dagens outfit".









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0