Storm i Skåne.

Det blåser, regnar, och haglar emellanåt utomhus.
Fruktansvärt väder i skåne! Vet inte hur det ser ut för resten är Sverige.

Idag har vi varit och köpt nytt smink till mig, äntligen! Eller, 3 nya mascaror och en founation. Och 3 nagellack :)
Jag älskar nagellack! Nu har jag "pimpat" mina naglar i skinande mörklila och rosa/vita klister blommor på, rätt fint :). Jag byter färger på naglarna hela tiden ändå... Målade dom med fransk manikyr i fredes, som jag tog av idag. Iofs gillar jag egentligen bäst fransk manikyr, det är finast och stilrent. Men det är ju så tråkigt?

Efter det var vi på kalas hos Nellie, som fyllde 3 år idag (Min kunsins barn).
Hon fick massa saker. Hade jag varit lika liten som henne hade jag blivigt överlycklig av alla fina presenter.

Idag är det söndag igen, och jag bara längtar så fruktansvärt mycket tills imorgon! Mitt nya jobb :)
Mobilgiganten, det låter bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0