Sjuk och arbetslös...

Har verkligen inte haft ork att skriva här på ett tag nu..

Men det är dags att jag uppdaterar er nu.

Förstår att ni tycker det är konstigt när jag hela tiden går på nya arbetsintervjuer, och får nya jobb. Det låter bra, men riktigt så bra är det inte.. Ni som är i "sälj-karriären", eller precis ska börja vet nog vad jag pratar om.
Många säljbolag är oseriösa, vissa otrygga och jävligt.. Vad heter det, kaxiga typ?

Så för tillfället har jag inget jobb! Och det är riktigt jobbigt, med tanke på att vi liksom flyttar hemifrån snart, med en hög hyra.

Men det fixar sig, det vet jag. Har sökt en del nya jobb, ett par jobb som jag verkligen vill ha. Hade mer tänkt att rikta in mig på "sök motorer" nu.. Det är kul :)

Sökte ett jobb idag på min styv syster gamla jobb, där hon tjänade jävligt bra :)
Får se vad det blir av det.

Jag är ju inte kränsen.

Det passade mig "bra" att bli av med jobbet faktiskt.. Jag är ju sjuk nu också! Inte speciellt kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0