25 okt..

Liam är här och sitter i mitt knä och drar mig och kniper mig i fingrarna, samt drar mig i håret hela tiden. Men söt är han ändå i sin lille pyjamas..

Tanken var att han skulle sova en stund i min säng, men efter många tapprna försök att få honom att ligga ner så ger jag upp ;p Varje gång jag trott han skulle somna, och går där ifrån, så står han på alla 4 benen sen, som en hund, haha!

Så nu sitter han här och är nöjd, försöker följa med när jag skriver :)

I helgen har vi shoppat :) Både köpt saker till hemmet, och kläder, skor och vinter jacka faksitk! :)
Skönt att få det gjort..

Detta var svårare än jag trodde att försöka skriva med en 5 månaders bebis :P han trycker på olika knappar hela tiden och kniper mig, vilket innebär att vi går och lägger oss igen, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0