14 oktober...

Jag är fortfarande sjuk! Och det känns inte bättre heller?
Hatar verkligen att vara sjuk.
Jag har bihålsinflammation som vanligt, var ju hos doktorn i måndes..

Men dom ville inte ge mig antibiotika! Åh.. Sånt brukar inte gå över av sig själv, då blir det kroniskt istället..
Så imorgon ska jag få antibiotika om det inte blvigt bättre.

Dock så har jag blivigt helt skrämd. Läkarna kommer på nya saker hela tiden känns det som. Om man tar för mycket antibiotika, kan man bli imun mot det, och få en annan sjukdom osv osv osv..
Så lite rädd blir jag allt!

Har fortfarande inte hänt nåt på jobb-fronten. Lite konstigt för att vara mig :S Jag brukar ju få samtal dagligen om jobb, och arbetsintervjuer ett par i veckan. Men inget denna veckan, inte förra heller!
Smått panik nu. Det har ringt från dolt nummer (antagligen ett jobb jag sökt), både igår och idag, men hann inte svara någon av gångerna.

Varför ringer man inte igen då? :S


Men men.. Har inget att göra, och sjuk är jag. Så jag tänker sätta mig och leta upp massa recept på olika saker och skriva ut, och sätta i min recept pärm.

Så jag kan bli en riktig "hemma fru" nu när vi flyttar ;P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0