Diss!

Månadens största diss går fan till Haléns.
Så aaaaaarg jag är nu.

För en gång skull hittar man något fint där, var typ 2 klänningar, 1 fruktansvärt mysig tröja, och någon kofta och byxor, och lite annat trams.

Så för det första funkade det inte med faktura, så jag ringde. När jag ringde in så var typ alla grejerna slut, som jag typ redan hade beställt (i kundvagn), så stog det att allt skulle komma i slutet av november.
Men den jag pratade med sa helt annorlunda.

Så nu sitter jag och surar nåt så fruktansvärt. Ville verkligen ha dom grejerna. Så hittade jag ett par skitsnygga röda pumps, haha! Typsikt mig. Men det hade varit sååå fint nu till jul. Jag tror inte jag har några röda pumps, så det behöver jag allt till jul..

Nu kommer jag sura resten av denna helgen, så hej och tack för miiiiiiiiiiiig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0