Sjuker ?

Var hos Sofia ikväll och hjälpte henne att packa. Såklart blev det inte mycket packande, utan mest massa prat och skvaller som vanligt, fick packat lite ändå. Hon flyttar ju nästa lördag :)
Dock efter det kommer det inte längre vara nära till Sofia. Då får man helt plötsligt ta buss istället för att gå under en tunell?

Maks rymde innan idag också. Nästan preciiiis när jag kom hem, stog i köket och diskade. Så gick han ut mot altanen... Och öppnade dörren själv, och stack. Det är inte alls likt honom? Fan va sur jag blev! Jag och brorsan cyklade runt hela gunnesbo och letade och allt möjligt. Sån tur är så kom han hem igen. Vår gamla granne hittade honom, på nöbbelöv, I AFFÄREN! Haha.

Iallfall, så känns det som om jag ska bli sjuk! Har känt det mer eller mindre hela dagen. Men nu är det värst. Varför ska det komma just nu när jag ska börja "jobba"? Har ju inte varit sjuk på evigheter. Det kommer alltid så passande!
Döda mig om jag vaknar upp sjuk imorgon.

Ska snart krypa ner i min bamse säng och kolla på beck, sen sova.
Jag är jääättetrött! Varit uppe sen halv 7 ju -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0