Min alldeles egna tatuering!

Har kollat lite runder på internet, på olika tatueringar. Har sett typ 4 olika som "min". Den jag har på sidan av magen.
Men alla dom andra tatueringar är helt misslyckade! Herreguuuuud så fula.

Min tatuering är den finaste. Gjorde av bästa tatueraren!
Han har gjort alla mina, nöjd med varje tatuering. Speciellt dom två senaste.

http://www.dekanstattoo.com/

(Kolla gärna hans hemsida. Även om han ej lagt upp nya bilder på jättelänge!)



Senaste tatueringen gjord av Dekan! Absolut den finaste versionen ;)
Får alltid höra massa fina komentarer om den.



Gjorde denna förra sommaren, såklart hos min tatuerare Dekan!
Ingen bra bild, men om ni kollar noga, ser ni hur GRYM han är med texter och linjer!


Blir en ny tatuering snart, senare i höst. Blir antingen i nacken, på foten eller handleden.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vill sååå gärna göra en tatuering, men hittar typ ingen som vill göra på mig (är 15 år).. Men hos Dekan är det 15-års gräns. Gissa hur glad jag blev när jag hittade hemsidan!? =D

Iaf.. Skulle du rekomendera att jag går till honom (för hur gärna jag än vill ha den där tatueringen, så vill jag ju att den görs på rätt sätt, osv. Den ska ju sitta där resten av livet)? =)

2009-09-08 @ 19:49:26
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0