Lårstövlar?

Är det egentligen fint med lårstövlar? Eller är det bara så fult, att man inte kan förstå det?

Förra året när jag såg någon med lårstövlar, så hata jag det. Tyckte det var så fult, och fattade inte hur man kunde ta på sig något sådant?
Men eftersom modet förändras, så börjar jag nog tycka det är fint nu? Man vänker ju sig.
För några år sedan så kom stuprörsjeansen. Och gud vilken kritik dom fick! Så otroligt fula dom var, tyckte man då. Men en månad senare, hade man massor av sånna? Och nu är det självklart bara sånna som gäller! Skulle aldrig kunna ha andra jeans.

Så, frågan är om man skulle testa, eller inte?
Tänker dock inte ha högklackade. Alldeles för mycket "pretty woman" stuk över det då.


Kommentarer
Postat av: Anna

dem har jag köpt :D

2009-08-28 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0