Intervjun = ?

Var ju som sagt på intervju idag. Fick stressa som fan imorse, tog fel buss från centralen i Malmö också så jag åkte runt hela Malmö -.- . Men kom fram till slut, och i tid ändå!

Fick inte reda på något speciellt idag, iallafall inte om jag fått jobbet eller inte. Det var mest information om företaget, och löner osv..
Får reda på imorgon efter klockan 3 om jag får provjobba. För så går det till, först intervjuer, sen provjobba i 5 dagar, SEN eventuellt anställning...
Känns som en lång väg att gå?

Wellwell, hoppas på ett possitivt besked imorgon såklart. Sen om man får provanställningen får man ju verkligen ligga i, så man får anställning.

Hoppas hoppas som sagt!

Efter Malmö så åkte jag hem, sen gick jag till världens bästa mormor och var social med henne (:
Sen åkte vi och hämta bilen som var klar för verkstan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0