Godmorgon!

Har varit vaken snart i en timme, vaknade redan halv 7.. Sov hos älskling, sen körde han mig hem. Och nu sitter jag här och dricker kaffe =)

Först har jag körlektion 10 över 10. Men måste åka hemmifrån vid 9, för att hinna i tid. Bara det är ju skitdrygt? Jag minns dessutom inte vad det var jag skulle tänka på!
Han sa något sist om att jag skulle öva mig på att kolla "där och där", sen blinkers sen det sen det. Men vad var det nu igen? Det är därför mitt körkort går så seeegt. Jag glömmer allting!

Jag tänker ialalfall inte stressa med mitt körkort. Man får det ju när man får det? När man är förtjänt! Dessutom börjar mina lektioner ta slut nu, som jag fick av mamma.. Så då måste jag använda mina egna pengar till det, dom som jag inte har för tillfället. Måste ha jobb först, och när jag har jobb kommer jag itne kunna köra.. För så sent finns det inga körtider! Åh.

Nya regler för körkortet dessutom hela tiden, och dom är såååå kassa! Man har två veckor på sig efter man klarat teorin att klara körningen? Hur stört är inte det? Man gör ju självklart den jobbiga delen först (teori), så det är undanstökat. Så brukade man alltid göra förr, vilket var mycket lättare!
Allt nytt ska alltid krångla.

Får se om jag hinner hem efter körskolan, det gör jag nog en liten sväng. Sen ska jag ju till Helsingbrog! På arbetsintervju på homeparty. Får se vad det är för något... Inga arbetstider som passar mig egentligen, men får man inget så måste man ju ha nåt.

Nu ska jag kolla upp tåg/buss tider osv osv osv..

Hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0