Garderob-koll

Jag har ingen koll alls på vad jag har i min garderob, och det nya som kommer in där måste jag påminna mig själv om hela tiden, för att inte glömma det. Eller använda det snabbt!
Blev väldigt besviken när jag kollade igenom garderoben, mest efter höstkläder. Där finns ju ingenting!?
Blir till att rensa ut garderoben någon dag, och verkligen köpa massa nya kläder. Förstår inte varför jag tröttnar så fort på dom, även fast de är nya och oanvända.
Högsta prioritet är att införskaffa massa nya kläder när första pengarna trillar in...


Hittade bland annat denna svarta klänning, beställde den från internet någon gång i sommar. Men hade totalt glömt bort den!





Kassa spegel bilder, men det får ni stå ut med :)
Speglen som är skitig, inte klänningen.


Och en annan.


Denna klänningen var endast ett begär. Såg söt ut i affären.
Men färgen? Örk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0