Första arbetsintervjun

Det stämmer, imorgon ska jag på min första riktiga arbetsintervju!

Hittade jobbet på arbetsförmedlingen. Skickade in cv och brev, 2 mintuer senare fick jag ett mejl där arbetsgivaren fråga om jag kunde komma på intervju imorgon 11:30. Skojar ni om jag blev chockad?!

Känns väldigt kul samtidigt som pirrigt. Vad ska man ha på sig? Man vågar ju inte ta allt för "konstiga" eller utåtstickande kläder. På vissa jobb gillar dom sånt, vissa inte. Så det är bäst att man är neutral. Dock så har jag fortfarande ingen aning. Får väl gå upp tidigare imorgon, så jag kan se det då. Orkar inte leta upp något just nu.

Tänkte iallafall att jag skulle dra igång med bloggen igen. Raderade bara mina gamla inlägg hela tiden, loggade in här och såg att jag hade ett kvar och sparat. Men tog bort det också.
Lika bra med en ny början (;

Frågan är om jag nu kommer ta detta på allvar? Det får vi väl se vad det blir av med det! Blondinbella och Kenza är ju självklart något att se upp till, i mina drömmar, haha.
Dom som får så mycket i blogglön, måste vara jävligt glada. Det måste ju vara Sveriges roligaste och mest givande jobb?
Sen har vi ju alla fjortisbloggarna också, eller "amatörbloggare". Som bara provicerar.. Det är kanske så man ska göra? Haha!

Idag har jag iallafall sökt massa jobb (slutade då jag fick mejlet om arbetsintervju), sedan åkte jag till gymmet. Kunde inte träna speciellt mycket, för att jag har grym träningsvärk i typ hela kroppen. Sen gick jag till körskolan, för jag skulle på teorilektion. Väntar en halvtimme på att lektionen ska börja, sätter mig på lektionen och upptäcker att jag redan gått på den!?

Åh, då var det såklart fel. Nummer "3" hade jag redan gått på. Slog fel på det, det var 4an jag inte gått på. Men men, då vet jag vad jag ska göra nästa tisdag.

Handlade sedan med mamma och mats. Köpte matlagningsbananer som jag friterade när jag kom hem (: . Det är faktiskt riktigt gott! Dock så var dessa inte lika goda som dom jag och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0