Dag 1

Avklarad!

Det var inte så "farligt" som jag trodde. Var typ inte alls nervös när jag åkte dit imorse.
Först var det lite information och utbildning typ.. Och en låååång lunch, efter det fick vi sätta oss och ringa. Det var faktiskt kul, haha! Kul och höra hur olika folk kan reagera på så olika vis.

Jag trivs faktiskt, och kan inte klaga på något. Läget där det ligger är bra (Mittemot bageri, livs, lidl, mack, och en grill), arbetskompisarna är störtsköna, chefen är den bästa!

När jag satt på kontoret kändes allt bra, men sen när jag åkte hem blev jag typ helt tom? Som om inget speciellt?
Och det är just det det är.. Hur länge kommer man klara det? Vet inte ens om man blir anställd. Men finns nog goda chanser..

Den största anledningen till att jag inte är så hiiiiimla possitiv till allt, är självklart lönen. Det är en svältlön.. Men det är det ända man kommer åt. Hellre det än att gå hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0