A new day ..

Jag är så överspeedad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Trotts att jag var hemma 5, så vet jag inte vart dessa timmarna mellan 5-9 tog vägen? Jag var iväg ett par ärenden innan. Men sen då?
Jag har en massa kvar att fixa tills imorgon! Det stora problemet som vanligt är alltid klädvalet, allt annat kan nästan kvitta. Måste kolla upp nya busstider och trams också, börjar ju hav 9 imorgon med morgonmöte, woho!

Det kallar jag viktigt & vuxet.
För hur viktigt låter inte det? "Vi ska samlas på kontoret imorgon halv 9 för morgonmöte!"

Åh, vart tag all tid vägen? Och varför sitter jag här när jag borde göra annat?

Nej, verksta nu.

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0